רשימת מתנות לגיל שנה

כמה שבועות לפני יום הולדת שנה שלה, החלה להתגבש לה רשימת מתנות יום הולדת שהכנתי למשפחה ולחברים הקרובים. מכירות את זה ששואלים אתכן מה כדאי לקנות לילד וזה תופס אתכן ממש לא מוכנות ואתן אומרת ״מה שתרצו…זה לא ממש חשוב…״ אז כמובן שהעיקר הכוונה אבל למה לא לבקש משהו שבאמת ישמש אותם? כזה שיתאים גם לאג׳נדה החינוכית שלכם וגם מתאים לשלב ההתפתחותי לתחומי העניין של הילד שלכן?! בדיוק בגלל זה הכנתי רשימת מתנות מפורטת לגיל שנה שתחסוך לכן הרבה כאב ראש, התלבטויות והוצאות מיותרות.

קרא עוד...

רשימת המתנות לגיל שלוש

כמיטב המסורת, אחרי שהכנתי רשימת מתנות עבור הבת שלי, אני מתיישבת להכין לכן רשימה מפורטת ומדויקת של מתנות והפעם עבור גיל שלוש. הרשימה מפורטת, מחולקת לקטגוריות, מתאימה לבנים ולבנות וכוללת מוצרים בתקציבים שונים, כך שכל אחת מכן תוכל למצוא את המתנה המתאימה. שיהיה במזל טוב!

קרא עוד...

המלצות לספרי תינוקות, פעוטות וילדי הגן מהוצאת אגם

אחרי שכתבתי לא מעט על חשיבותה של פינת קריאה נגישה ונוחה לילדים שלנו, הגיע הזמן שנצלול לבחירת הספרים שאנחנו מציעות לילדנו בתוכה. הרשו לי להכיר לכן את ״אגם הוצאה לאור״. מדובר בהוצאת ספרים המתמחה בספרות ילדים ונוער (אך לא רק) ומביאה לנו ספרים בעל שם עולמי שמחזקים ערכים חשובים אצל ילדים. כדי לסכם את מבצעי נובמבר באתר, שניה לפני שמסתיימים, הכנתי לכן סקירה של ספרי ההוצאה האהובים עלינו בבית המתאימים לתינוקות, פעוטות וילדי הגן.

קרא עוד...

פינת התארגנות לפעוטות

הצורך בפינת התארגנות עבור הפעוטה שלנו עלה דווקא סביב ההכנה לפרידה מחיתולים. הבנו שהיא כבר ילדה שצמאה לעצמאות וצריך לעזור לה לעזור לעצמה. בפוסט הבא תגלו למה כדאי לכן לשלב פינה שכזו בביתכן, איך לעשות את זה וכמובן תקבלו המלצות על ריהוט לרכישה עבור פינה שכזאת.

קרא עוד...

Wishlist למעצבת המקננת

אמנם מאוחר מהצפוי, אבל התחלתי לקנן! היתרון בילד שני אצלי מתבטא בבחירות יותר מתונות ומדוייקות במקום ההיסטריה של ללכת ולקנות הכל שהיתה בילדה הראשונה. איגדתי עבורכן את הרשימה שלי. לא מדובר במוצרים הכרחיים , אלא במוצרים שישדרגו את הסטייל של הבית ויעשו קצת פאן בלילות חסרי שינה וימים מלאי פליטות וחיתולים.

קרא עוד...

6 דרכים לצביעת קירות
בחדרי הילדים

בין אם מדובר בחדר משחקים, או בחדר השינה, אין כמו זריקת צבע שתוסיף לאווירה. קיים מגוון כל כך רחב של גוונים היום בשוק, שקל מאוד ללכת לאיבוד בו, וזה ממש לא נגמר כאן. לצבוע את כל הקירות? חצי חצי? אולי איזה פרינט חמוד?! אינספור אפשרויות. הפוסט הבא יעשה לכן קצת סדר ויתן לכן לא מעט רעיונות. הכנתי עבורכן מקבץ דרכים לצביעת הקירות בחדרי הילדים, מהטרנדי ביותר ועד הקלאסי שלעולם לא נמאס.

קרא עוד...

עבודה היא דווקא כן משחק ילדים

השילוב של חדר משחקים וחדר עבודה הוא צורך שעלה בתקופת הקורונה, כשרובנו עברנו לעבודה מהבית. אמנם זהו שילוב שאינו מובן מאליו, אך מסתבר כמוצלח מאוד. הוא מאפשר לנו צפיה על הפעוטות שלנו בזמן משחק וכן מאפשר לנו לגנוב פה ושם הפסקות לטובת משחק משותף. יחד עם זאת, כדי שהחלל הזה יהיה מקום שגם נעים לעבוד בו וגם לשחק בו, כדאי לתכנן ולעצב אותו בחכמה.

קרא עוד...

כל הבית חוגג אהבה

חג האהבה מתקרב, או בשמו הלועזי, הוולנטיין. אולי בארץ עוד יש ויכוח האם לחגוג אותו או לא (הרי יש לנו את ט״ו באב), אבל בתקופה שכזאת רק תנו לנו סיבה למסיבה. האמת היא שלא צריך הרבה. ובכל זאת, אספתי עבורכן את המוצרים הכי חמודים שיתאימו לחגיגות עם הקטנטנים.

קרא עוד...

איך לשלב את הפעוטות בסלון הבית?

אני זוכרת את הלחץ שחשתי למראה הסלון אצל קרובי משפחה וחברים עם ילדים. ארגזי צעצועים שקופים שנערמים זה על זה באופן שאין סיכוי להגיע לתכולתם. ״בקרוב אצלך״ הם אמרו לי, ואני ידעתי שאמנם בקרוב אני אהיה אמא, אבל אין מצב שכך זה הולך להיראות. גייסתי את כל פלטפורמות ההשראות שלי לכבוד המטרה הזאת ולאט לאט הצלחתי לפצח את נוסחאת הסלון הפונקציונלי. אז מהו בעצם סוד ההצלחה? מוזמנות לקחת דף ועט ולהצטרף לשיעור.

קרא עוד...

על הלבשת הקירות בחדרי ילדים

אז מה עושים עם הקירות הריקים?! סידרנו את הרהיטים, בחרנו את השטיח הכי יפה ואפילו צבענו את החדר, אבל משהו עדיין חסר. הדברים הקטנים האלה שנותנים את הטאץ׳ האישי, שמרמזים לנו על האווירה שניסינו ליצור כאן ומספרים לנו המון על הילד שמשחק פה בחדר. כן, אלו פרטים שאנחנו לא באמת ״צריכים״, אבל כמה הם משדרגים ולרוב במעט מאוד מאמץ.

קרא עוד...

מה למדתי מחודש של עבודה במשרה מלאה?

בפוסט אני מספרת על החודש האינטנסיבי בו ניסיתי להיות אמא עובדת. על תחושת ההישגיות עם הקבלה לעבודה ועל הכישלון האישי בקבלת מכתב פיטורין ולמה הפעם אני לא מתכוונת לשמור את זה לעצמי. מוקדש לכל האמהות באשר הן.

קרא עוד...