היי, נעים להכיר!

היי, אני לי. בת 34, נשואה לרונן ואמא של רוז וזואי. 
במשך רוב שנות חיי איירתי, עיצבתי, יצרתי, אך היצירה אצלי קיבלה משמעות חדשה כשהפכתי לאמא. כך קרה שהחיים החדשים שלי מורכבים מאמהות, עיצוב והניסיון לשלב את שניהם באופן שלא יגרע מאף תחום.

Follow Me
Instagram

רשימת מתנות לגיל שנתיים

מאז יום ההולדת של רוז כבר עבר זמן מה, וזה בדיוק הזמן לסכם את יום ההולדת עם רשימת המתנות הכי רלוונטית לגיל שנתיים. כמו ביום ההולדת הקודם הכנתי לקרובים רשימת מתנות מפורטת, כולל קישורים. למה? כי לרוב שואלים מה לקנות ואני מכבדת את זמנם וכספם של הקרובים אליי ולא הייתי רוצה שיתבזבז סתם, אלא בדברים שאני רואה לנכון שהכי מתאימים ונכונים לילדה שלי, וכן תואמים את האג’נדה החינוכית בבית (פחות צעצועי פלסטיק ומהבהבים למינהם…) זו בהחלט גם הדרך שלי להימנע מדברים שאין בהם שימוש ונערמים בארונות ובסופו של דבר נזרקים לפח ללא שימוש. 

אני בהחלט מאמינה שרשימת מתנות היא אינדיבידואלית לכל ילד, לא משנה באיזה גיל, כי הרי אין ילד דומה לאחר. יחד עם זאת, ישנם כמה קטגוריות מובילות שחזרו כשחיפשתי אחר המלצות למתנות בקרב אמהות, מדריכות הורים ונשות חינוך. אני ממליצה להשתמש ברשימה הזאת בחכמה ולא לעשות העתק הדבק לרשימה, אלא לבנות עליה רשימה מדויקת לילד שלכם. 

קודם כל, אם עדיין לא קראתן את הפוסט הקודם ״רשימת מתנות לגיל שנה״ זה הזמן. לא מעט פריטים מהפוסט הזה עדיין רלוונטים לגיל שנתיים ולפעוטות מסוימים אפילו רלוונטים יותר עכשיו. כך למשל הבובה והעגלה הייתה יותר רלוונטית לרוז עכשיו, מאשר לגיל שנה. היא מבינה יותר את המשמעות ונהנית גם מערכת טיפול לבובה שקנינו לה.

  • מטבח: אין רשימת מתנות לגיל שנתיים ללא מטבח. נתקלתי אפילו בכמה רשימות שמיעדות את המטבח  לגיל שנה, אבל אני לגמרי חושבת שגיל שנתיים הוא מדויק יותר. אז למה? הם רואים אותנו במטבח המון ואם יש משהו שמאפיין את הגיל הזה הוא הרצון להראות עצמאות ושהם יודעים לעשות גם כמונו. בעיניי זו המתנה הכי טובה לגיל הזה, שכמובן תגרור אחריה את הצורך בקצת אבזור משלים, אבל כיוון שזהו לא משחק לשנה בלבד, הוא שווה את ההשקעה.
    ישנם מגוון רחב של מטבחים בשוק, וכמובן הכל עניין של טעם, אבל שימו לב בבקשה לאיכות. מטבח ממותג איכותי יהיה שמיש לאורך זמן. אנחנו החלטנו לקנות לרוז את המטבח הבסיסי של איקאה. הפלוס האדיר שלו הוא שהוא מאוד ניטרלי ומאפשר כל מיני התאמות ושינויים שבטוח נתקלתם בהם בשלל פוסטים ברשת. ( מזמינה אתכן לפוסט שכתבתי על המטבח באינסטגרם ובהיילייט Kitchen Play בסטורי).
  1. מטבח עץ של Ikea
  2. מטבח עץ של Plan Toys
  3. מטבח עץ של Djeco
  4. מטבח עץ של Tender Leaf
  • מוצרי מזון ואביזרי מטבח: כמובן כדי להשלים את החוויה במשחק מטבח ישנם שלל מוצרי מזון ואביזרים לילדים שניתן לרכוש. מיקסר, טוסטר ואפילו מכונת קפה הם רק חלק קטן ממגוון האפשרויות. בחרו לכן כמה פריטים שלדעתכם הכי יעניינו את ילדכם. המלצה- בחרו פריטים שאתם משתמשים בבית כמבוגרים. אצלנו למשל מכונת הקפה היא מוצר שימושי מאוד במטבח ולכן מכונת הקפה שרוז קיבלה ליום ההולדת היא אחד המשחקים היותר שימושיים במטבח שלה.
  1. עוגת יום הולדת Tender Leaf
  2. מיקסר Lelin
  3. ערכת מתוקים Plan Toys
  4. טוסטר Lelin
  5. סט חיתוך פירות מעץ Plan Toys
  6. סט תה מעוצב מעץ Tender Leaf
  7. ערכת קפה Mellisa & Doug
  8. כלי בישול Plan Toys
  9. סט כלי אוכל מעץ Plan Toys
  10. קבוצת מזון מעץ Mellisa & Doug
  • בריכת כדורים: אין דבר שיותר משמח ילד מאשר להיזרק בתוך הר של כדורים. זו בהחלט פעילות מהנה ומעולה לפריקת אנרגיות אחרי הגן. יחד עם זאת, מדובר במוצר שתופס לא מעט מקום ונוכחות בחדר ולכן אם כבר, עדיף שיהיה בסטייל. נתקלתי בבריכות הכדורים ש oh my baby מייבאים דרך האינסטגרם ואין ספק שהם הכי סטייל שראיתי!
  • בימבה ג׳וק: שמעתי שלל של המלצות מאמהות לגבי מוצרים בסגנון. היו המלצות פה ושם עם אופני איזון ועל קורקינט לפעוטות, אבל ההמלצה שהכי חזרה על עצמה היא בימבה גו׳ק. הם קלילות וקלות לנשיאה בפארק (כי בסוף ההורה צריך לסחוב את זה כשהפעוט לא מעוניין יותר). ניתן להשיג ברשת ״שילב״.
  • פליימוביל 123 / דופלו: ברוכה הבאה לעולם ומלואו. עד עכשיו הסתפקנו בכמה בלוקים של ״מגה בלוקס״, אבל גיל שנתיים הוא הזמן להתרחב ולהכיר עוד עולמות. הערכות של פליימוביל 123 (שימו לב, זו הגרסה המתאימה לפעוטות עד גיל 3) ודופלו הם הצעד הבא בעולם הלגו של הפעוטות. מגוון רחב של משחקים המשלבים מיומנויות של הרכבה עם דמיון ויצירתיות. תתכוננו להתמכר.
  1. ערכת בית משפחתי Playmobil
  2. Playmobil הרכבת הראשונה שלי
  3. Playmobil ספינת פיראטים
  4. Playmobile טירה עם צריחי בנייה
  5. Playmobile גן שעשועים
  6. Playmobile גן משחקים של פיות
  1. מארז הלב (מארז מעולה להתחלה) Duplo
  2. Duplo חיי חווה
  3. Duplo אורוות סוסי פוני
  4. Duplo משחק אפייה
  5. Duplo רכבת חיות
  6. Duplo חדר שינה
  •  משחקי דימיון: בוודאי כבר הפעוטות שלכן התחילו להכיר משחקי דמיון בגן, ואם לא, כדאי שתכירו להם. אז נכון, מרבית משחקי הדמיון מקוטלגים לגילאי 3 פלוס ולכן חשוב להכיר את הילד ולהבין אם הוא מוכן (במיוחד אם יש חלקים קטנים), אבל מרבית משחקי הדמיון לגמרי רלוונטים עבור גיל שנתיים. ערכת רופא למשל יכולה להכין את הילדים מצויין לביקורים אצל רופא/ חיסונים ולהקל על הסיטואציה. ערכת ניקיון תגרום להם לתחושת עצמאות ושהם לוקחים חלק בעבודות הבית בדיוק כמו ההורים וכמובן ערכת טיפול בבובה שמשתלבת נהדר עם עגלת בובה ובובת תינוק, במידה ועדיין אין להם.
  1. ערכת טיפול בבובה Plan Toys
  2. ערכת כלי עבודה
  3. סל קניות עם מצרכים מעץ
  4. עגלת סופר Tender Leaf
  5. שואב דייסון מיני למשחק
  6. ערכת ניקיון Mellisa & Doug
  7. מתלה כביסה קטן VIGA
  8. ערכת רופא Kids Concept
  • יש עוד מגוון משחקים מעולים לגיל הזה מבחינת השלב ההתפתחותי. משחקי השחלה, משחקי איזון למיניהם והתאמת צורות קצת יותר מתקדמת. אמנם אלו משחקי התפתחות, אך הפעוטות מאוד נהנים מהם והם גם מאפשרים המון הזדמנויות לתרגול שפה וזמן איכות משפחתי.
  1. פאזל מישוש
  2. מגדל קוביות עץ דמוי אבנים Janod
  3. השחלת חרוזים ראשונה מעץ Lelin
  4. מר תפוח-אדמה
  5. מגנטים עץ זוגות Djeco

ו… שיהיה במזל טוב!

אהבתם? שתפו

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי תרצי לקרוא גם על....

רשימת מתנות לגיל שנה

כמה שבועות לפני יום הולדת שנה שלה, החלה להתגבש לה רשימת מתנות יום הולדת שהכנתי למשפחה ולחברים הקרובים. מכירות את זה ששואלים אתכן מה כדאי לקנות לילד וזה תופס אתכן ממש לא מוכנות ואתן אומרת ״מה שתרצו…זה לא ממש חשוב…״ אז כמובן שהעיקר הכוונה אבל למה לא לבקש משהו שבאמת ישמש אותם? כזה שיתאים גם לאג׳נדה החינוכית שלכם וגם מתאים לשלב ההתפתחותי לתחומי העניין של הילד שלכן?! בדיוק בגלל זה הכנתי רשימת מתנות מפורטת לגיל שנה שתחסוך לכן הרבה כאב ראש, התלבטויות והוצאות מיותרות.

קרא עוד »

רשימת המתנות לגיל שלוש

כמיטב המסורת, אחרי שהכנתי רשימת מתנות עבור הבת שלי, אני מתיישבת להכין לכן רשימה מפורטת ומדויקת של מתנות והפעם עבור גיל שלוש. הרשימה מפורטת, מחולקת לקטגוריות, מתאימה לבנים ולבנות וכוללת מוצרים בתקציבים שונים, כך שכל אחת מכן תוכל למצוא את המתנה המתאימה. שיהיה במזל טוב!

קרא עוד »

המלצות לספרי תינוקות, פעוטות וילדי הגן מהוצאת אגם

אחרי שכתבתי לא מעט על חשיבותה של פינת קריאה נגישה ונוחה לילדים שלנו, הגיע הזמן שנצלול לבחירת הספרים שאנחנו מציעות לילדנו בתוכה. הרשו לי להכיר לכן את ״אגם הוצאה לאור״. מדובר בהוצאת ספרים המתמחה בספרות ילדים ונוער (אך לא רק) ומביאה לנו ספרים בעל שם עולמי שמחזקים ערכים חשובים אצל ילדים. כדי לסכם את מבצעי נובמבר באתר, שניה לפני שמסתיימים, הכנתי לכן סקירה של ספרי ההוצאה האהובים עלינו בבית המתאימים לתינוקות, פעוטות וילדי הגן.

קרא עוד »

פינת התארגנות לפעוטות

הצורך בפינת התארגנות עבור הפעוטה שלנו עלה דווקא סביב ההכנה לפרידה מחיתולים. הבנו שהיא כבר ילדה שצמאה לעצמאות וצריך לעזור לה לעזור לעצמה. בפוסט הבא תגלו למה כדאי לכן לשלב פינה שכזו בביתכן, איך לעשות את זה וכמובן תקבלו המלצות על ריהוט לרכישה עבור פינה שכזאת.

קרא עוד »

Wishlist למעצבת המקננת

אמנם מאוחר מהצפוי, אבל התחלתי לקנן! היתרון בילד שני אצלי מתבטא בבחירות יותר מתונות ומדוייקות במקום ההיסטריה של ללכת ולקנות הכל שהיתה בילדה הראשונה. איגדתי עבורכן את הרשימה שלי. לא מדובר במוצרים הכרחיים , אלא במוצרים שישדרגו את הסטייל של הבית ויעשו קצת פאן בלילות חסרי שינה וימים מלאי פליטות וחיתולים.

קרא עוד »

6 דרכים לצביעת קירות
בחדרי הילדים

בין אם מדובר בחדר משחקים, או בחדר השינה, אין כמו זריקת צבע שתוסיף לאווירה. קיים מגוון כל כך רחב של גוונים היום בשוק, שקל מאוד ללכת לאיבוד בו, וזה ממש לא נגמר כאן. לצבוע את כל הקירות? חצי חצי? אולי איזה פרינט חמוד?! אינספור אפשרויות. הפוסט הבא יעשה לכן קצת סדר ויתן לכן לא מעט רעיונות. הכנתי עבורכן מקבץ דרכים לצביעת הקירות בחדרי הילדים, מהטרנדי ביותר ועד הקלאסי שלעולם לא נמאס.

קרא עוד »

עבודה היא דווקא כן משחק ילדים

השילוב של חדר משחקים וחדר עבודה הוא צורך שעלה בתקופת הקורונה, כשרובנו עברנו לעבודה מהבית. אמנם זהו שילוב שאינו מובן מאליו, אך מסתבר כמוצלח מאוד. הוא מאפשר לנו צפיה על הפעוטות שלנו בזמן משחק וכן מאפשר לנו לגנוב פה ושם הפסקות לטובת משחק משותף. יחד עם זאת, כדי שהחלל הזה יהיה מקום שגם נעים לעבוד בו וגם לשחק בו, כדאי לתכנן ולעצב אותו בחכמה.

קרא עוד »