היי, נעים להכיר!

היי, אני לי. בת 34, נשואה לרונן ואמא של רוז וזואי. 
במשך רוב שנות חיי איירתי, עיצבתי, יצרתי, אך היצירה אצלי קיבלה משמעות חדשה כשהפכתי לאמא. כך קרה שהחיים החדשים שלי מורכבים מאמהות, עיצוב והניסיון לשלב את שניהם באופן שלא יגרע מאף תחום.

Follow Me
Instagram

רשימת מתנות לגיל שנה

אמנם עבר מעט זמן מאז יום ההולדת של רוז שעליה סיפרתי לכן המון (מי שלא קראה את הפוסט על עיצוב יום ההולדת מוזמנת לקרוא כאן) כבר אז הבטחתי לכן שאעדכן ברשימת מתנות לגיל שנה אבל אז חשבתי… איך אני יכולה לכתוב פוסט המלצות אמין ורציני מבלי שניסינו כמו שצריך את המתנות?! אז המתנתי בסבלנות ועכשיו זה נראה לי זמן טוב לכתוב את הפוסט הזה. אני לחלוטין שמחה על ההחלטה הזאת כי ככל הנראה הפוסט שאני כותבת עכשיו, לא היה נכתב לפני חודשיים באופן הזה. הרשת מוצפת בהמלצות ומוצרים שלכאורה מתאימים לגילאי שנה, אבל לא תמיד הם תואמים למציאות.

כמה שבועות לפני יום ההולדת של רוז החלה להתגבש לה רשימת מתנות יום הולדת שהכנתי למשפחה ולחברים הקרובים. מכירות את זה ששואלים אתכן מה כדאי לקנות לילד וזה תופס אתכן ממש לא מוכנות ואתן אומרת ״מה שתרצו…זה לא ממש חשוב…״ אז כמובן שהעיקר הכוונה אבל למה לא לבקש משהו שבאמת ישמש אותם? כזה שיתאים גם לאג׳נדה החינוכית שלכן וגם מתאים לשלב ההתפתחותי לתחומי העניין של הילד שלכן?! בדיוק בגלל זה הכנתי את הרשימה. פתחתי דף של Google Docs והכנסתי לשם את הקישורים לכל הדברים שנראים לי ושיתפתי כל מי ששאל אותי מה כדאי לקנות לרוז.  בחרתי לפי המלצות של חברים, מדריכים שונים ולפעמים סתם דברים שמשכו לי את העין ושחשבתי שנכונים לרוז. לאט לאט הצטברה לה רשימה יפה. דאגתי שברשימה יהיו מתנות במחירים שונים כדי שכל אחד יוכל למצוא לו מה לקנות מבלי להרגיש לא נעים. כמובן, הכל נעשה ברוח טובה. לא הכרחתי אף אחד לקנות מהרשימה, אבל ללא ספק הרוב הגדול היה ממש מרוצה שאין צורך לשבור את הראש במחשבה מה לקנות.

לפני שאני מתחילה, חשוב מאוד שתבחנו את ההמלצות האלה דרך העיניים של הפעוטות שלכן. אין ילד שדומה לאחר מבחינת שלב ההתפתחות המדויק לו, מבחינת תחומי העניין שלו. אתן מכירות את ילדכן הכי טוב שיש ולכן אם יש משהו שלדעתכן לא יתאים לפעוט שלכן, כנראה שאתן צודקות. ההמלצות מגיעות מתוך ההתנסות שלי עם רוז והיכרות עם בני גילה הסובבים אותה. תוך כדי גיבוש רשימת המתנות מצאתי המון בלבול ברשת ולכן החלטתי ליצור מעין מסמך אינטרנטי מפורט ככל האפשר שיעזור לכן לבנות את הרשימה שלכן. כמובן שאני התמקדתי יותר ברשימה שלי במתנות לילדה בת שנה, אבל ברוב המתנות אני לא חושבת שיש חשיבות אם מדובר בילד או ילדה. מקווה שתמצאו אותה יעילה. 

  • וובל / בורדי: את הוובל רכשתי לרוז כבר בגיל 11 חודשים בגלל חוסר האיפוק שלי. מדובר למעשה בקרש מעוגל שמציע כל כך הרבה אפשרויות משחק. מה שנקרא: משחק פתוח. ממליצה לכן להציץ באינסטגרם ובאתר הרשמי ולראות את האפשרויות הרבות. ספציפית לרוז זה עוזר מאוד עם הגמישות יתר. היא מצליחה להיעמד עליו ומקבלת יותר ויותר ביטחון וחיזוק שיווי המשקל. הוובל גדל עם הילד והוא לומד להשתמש בו בדרכים שונות בשלבים שונים. אגב, אל תתבאסו אם הפעוט בהתחלה יתלהב יותר מהקופסאת קרטון שהוובל הגיע בה מאשר מהוובל עצמו. זה הגיוני לחלוטין. הוא צריך זמן ללמוד לגשת אליו.
    ניתן להשיג ב- Don’t Cry Wolf
  • סמארט טרייק : מדובר במוצר שהוא מעין מעבר מהעגלה לאופניים. בחלק מהדגמים גם ישנה אפשרות לאט לאט להפוך אותם לאופניים של ממש. קיבלתי המלצה מחברה טובה על איזה דגם לבחור כי יש מגוון די רחב ברשת. רוז הייתה בשוק בפעם הראשונה שישבה עליו וברגע שהיא הבינה שהיא יכולה לראות את העולם טוב יותר כך היא השתגעה על זה. מאוד קל להתנייד עם הסמארט טרייק במרחב העירוני ויש בזה משהו שהופך פתאום את הילד מתינוק לפעוט.
    את הדגם הספציפי הזה ניתן להשיג ב-Azrieli.com

  • הליכון: מאוד התלבטתי אם כדאי לרכוש הליכון ואיזה סוג. מתחקיר קצר הבנתי שלא מומלץ להשתמש בהליכונים שמושיבים את הילד, ואני גם פחות מתחברת לכל המאירים ומשמיעים קולות למיניהם, אבל מצאתי כמה מעץ המשלבים משחקים נחמדים. כרגע אנחנו משתמשים בהליכון למשחק בלבד. הוא מעודד אותה להתרומם על מנת להגיע למשחקים הגבוהים יותר, אך היא עדיין לא חזקה מספיק להיתמך בו ולכן הוא נתמך בעיקר בקיר או בספה. מומלץ לפעוטות שכמעט הולכים ומתרוממים בעצמם. ישנם גם הליכונים שמשלבים קוביות בתוכם וזה נראה לי פתרון חביב גם לאחסון קוביות משחק.
    ניתן להשיג את ההליכונים שבתמונה (לפי המספרים): 1. הליכון עגלת קוביות עץ צבעוניות. להשיג ב״תיבת נח״ | 2. הליכון פעילות צבעוני של Pit Toys. להשיג ב״שילב״ | 3.  עגלת פעילות מעץ Lelin להשיג ב״ענטל״ | 4.  עגלת קוביות הליכון ציפורים. להשיג ב״תיבת נח״ | 5. הליכון עגלת קוביות עץ. להשיג ב״תיבת נח״
  • מגדל למידה: מגדל למידה מאפשר לפעוט להגיע לגובה מבוגר ולהיות חלק מהחוויה המשפחתית למשל של בישול. מתאים לפעוטות שנעמדים ביציבות. המלצה שלי, יש המון עסקים קטנים של נגרים שמייצרים כאלה ואם כבר ממליצה לתמוך ולהזמין מהם.
    את הדגם הספציפי הזה ניתן להשיג ב״סבא משה – נגרות לילדים״
  • ספונת: באיזשהו שלב הפעוט הופך לאיש קטן והוא כבר לא מסתפק בעגלה כמקום הישיבה שלו. הספונת מעניקה לפעוט מעין מרחב אישי שבו הוא יכול להרגיש כמו כולם. לקרוא סיפור, לשחק או אפילו לשתות מבקבוק. קחו בחשבון שזה משהו שמתרגלים עליו לאט לאט. ישיבה על כיסא שהוא לא כיסא אוכל היא עדיין זרה להם והספונת היא שלב בדרך לשם. אתן כבר יודעות שאני לא ממש חובבת מוצרי ילדים מקושקשים מידי ואני חייבת להגיד שהשוק מלא בספות קטנטנות עם מיקי מאוס ושותפיו. הספות שבתמונה הן מהחביבות עליי ואחת מהן יש לרוז.
    ניתן להשיג (לפי המספרים): 1. ספונת יחיד של ״Flybyfly״ | 2. ספונת נפתחת של : ״ N.Doto״
  • אוהל: יש שיגידו שזה מתאים לשלב מאוחר יותר והם האמת דיי צודקים. אוהל הוא בגדול מעין משחק דימיון שאפשר לשחק בתוכו ״בית״, או לדמיין קאמפינג. לפעוטות הוא משמש כמרחב משלהם מותאם למידותיהם. רוז מאוד אוהבת לקחת לשם ספר או קוביות ולשחק והיא בעיקר מאוד נהנית ממשחקי ״קוקו״ דרך החלון. היא עדיין לא משחקת בו משחקי דימיון אבל נהנית בדרכה שלה.
    ניתן להשיג (לפי המספרים): 1. אוהל בית של Djeco. להשיג ב״תיבת נח״| 2. אוהל טיפי של ״היו היה״ | 3. אוהל צבעוני של Djeco ניתן להשיג ב״תיבת נח״
  • עגלה ובובה: מתאים יותר לגיל שנה וחצי, אבל זה לא אומר שזה לא יכול להיכלל ברשימת המתנות. אני בעד לתת לפעוט זמן להתרגל. התגובה של רוז לבובה היתה מאוד מצחיקה כיוון שזו הפעם הראשונה שראתה בובה בדמות אדם. לאט לאט היא ניגשה אליה יותר והיום בכל פעם שהיא נכנסת לחדר היא נותנת לבובה את הבקבוק שלה וממשיכה הלאה. לאט לאט היא היא גם תשחק איתה ותניע את העגלה בעצמה. אגב, גם כאן כל פעוט והתפתחותו. יש כאלה שכבר הולכים בגיל שנה וכבר ירצו להזיז את העגלה הלוך חזור.
    ניתן להשיג (לפי המספרים): 1. עגלה לבובה מעץ טבעי של Pallas להשיג ב״ענטל״ | 2. בובת תינוק מבד של Bonikka להשיג ב״תיבת נח״ | 3. בובת ספראוט של  Olliella. ניתן להשיג ב- Don’t Cry Wolf  | 4. עגלת בובה מעץ מלא של Viga. ניתן להשיג ב״צוציק״ | 5. עגלה לבובה מעץ לבנה Pallas להשיג ב״ענטל״
  •  משחקי מיון צורות: הזדמנות מצויינת גם להיכרות ראשונית עם צורות וצבעים. השחלת הצורות היא מיומנות שדורשת זמן ולמידה כך שגם כאן סביר שהפעוט לא מיד יבין על מה מדובר ומשום כך לא להתייאש אם אתן רואות שהוא לא מגלה עניין. זה יקח זמן. רוז בינתיים מאוד נהנית להוציא ולהתעסק עם הצורות, אבל עדיין לא מצליחה להשחיל את הצורות במקום המתאים. זה מסוג המשחקים שאפשר לתרגל כל יום כמה דקות ואפשר להחביא את המשחק ולהוציא אחרי כמה ימים או חודשים. יש המון סוגים בשוק. כמו תמיד אני אעדיף את הניטרליים יותר שמתמקדים בפרקטיקה של המשחק, אבל יש המון מוצרים מדהימים.
    ניתן להשיג (לפי המספרים): 1. קוביה למיון צורות של Melissa & Doug. להשיג ב״צוציק״ | 2. מיין צורות ונעל. ניתן להשיג ב״ענטל״ | 3. השחלה ומיון צורות פרה. ניתן להשיג ב״תיבת נח״ | 4. קוביות התאמת צורה מעץ של Pit Toys. ניתן להשיג ב״צוציק״ | 5. ינשוף צורות. ניתן להשיג ב״תיבת נח״
  • משחקי קוביות: בהתחלה הם יהנו רק להחזיק אותם ולפרק מגדלים שתבנו להם, אחרי זה הם יכניסו ויוציאו מהקופסא ובשלב מאוחר יותר יתחילו לבנות מגדלים וליצור מבנים שונים. ישנם כמה סוגי קוביות שאני באופן אישי מאוד ממליצה- קוביות עץ: מגיעות בצורות דיי בסיסיות ומאפשרות דימיון ומשחק חופשי. אני באופן אישי מעדיפה צבעים נייטרלים. קוביות נצמדות: קוביות הניתנות להצמדה בדרכים שונות. יש כאלה הנצמדות באמצעות מגנט, סקוצ׳, מסילות וכו׳. אלו בדוגמא (3) נצמדות באמצעות סקוצ׳ וגם מסילה והן גם בעלות דופן של מראה, מה שמאפשר דרכים שונות למשחק . לגו: הלגו הראשון של הפעוטות הם חלקים גדולים של לגו המוכרים כ״מגה בלוקס״. זו בעצם ההיכרות שלהם עם הרכבה של דבר הנכנס בדבר. כמו הקוביות גם כאן בהתחלה יחזיקו ואז יכניסו ויוציאו מהקופסא ובשלב מאוחר יותר יבנו מגדלים ומבנים. 
    ניתן להשיג (לפי המספרים): 1. 40 קוביות פסטל של Plan Toys. להשיג ב״ענטל״. 2. MEGA BLOCKS. מארז פיל 25 חלקים. להשיג ב״שילב״ 3. קוביות טקסטורה צבעוניות נצמדות מעץ. להשיג ב״תיבת נח״ 4. תיק 80 חלקים ורוד. להשיג ב״שילב״ 5. פאזל קוביות גינה מעץ. להשיג ב״תיבת נח״
  • פאזלים ראשונים: בכל הנוגע לפאזלים מומלץ לבחור את הפאזל בהתאם לשלב ההתפתחותי ולהיכרות של הפעוט עם פאזלים. הפאזל הראשון צריך להיות מאוד פשוט ועדיף שיהיה לו חלק אחד זהה למשל רק עיגולים (כמו בדוגמה מס׳ 2). על החלק הנשלף כדאי שיהיה כפתור כדי שיהיה קל לשלוף אותו ובחלק שאליו צריך להתאים עדיף שיהיה סימון של הצורה שישמש רמז. אחרי זה לאט לאט אפשר להתקדם לצורות שונות ואז לכמה חלקים (דוגמה מס׳ 5 היא לפעוטות שכבר מנוסים. סביר להניח שיוצר מגיל שנה וחצי).
    ניתן להשיג (לפי המספרים): 1. פאזל ספארי של Lelin. ניתן להשיג ב״ענטל״ | 2. פאזלים ראשונים של Pit Toys. ניתן להשיג ב״צוציק״ | 3. פאזל ג׳ירפות של Plan Toys. ניתן להשיג ב״ענטל״ | 4. פאזל הרכבה פרה של Pit Toys. ניתן להשיג ב״שילב״ | 5. פאזלים של Djeco. ניתן להשיג ב״תיבת נח״
  •  הך פטיש: כמו משחקי ההשחלה גם זו מיומנות שנדרשת בה למידה, אך בסופו של דבר חשובה להתפתחות קשר יד ועין. גם בתחום הזה יש שלל של מוצרים שונים בשוק. אני אישית פחות ממליצה על כאלה בשילוב כדורים כי נורא קשה להכות בהם. הפשוטים יותר מוצלחים יותר בעיני.
    ניתן להשיג (לפי המספרים): 1. הך פטיש צבעי פסטל מעץ. להשיג ב״שילב״ | 2. הך פטיש מתגלגל. להשיג ב״תיבת נח״ | 3. הך פטיש פינים מעץ. להשיג ב״תיבת נח״
  •  כלי נגינה: לפני יום ההולדת קראתי הרבה שכלי נגינה ניתן להציע בסביבות גיל שנתיים ולכן לא צירפתי לרשימה, אבל אז רוז קיבלה פסנתר קטן מהדודים וההתלהבות היתה מאוד גדולה. מאוד הופתעתי לראות כמה אינטואיטיבי זה היה עבורה לשבת ולהכות בקלידים. מאז גם קנינו לה קסילופון ורעשנים והיא ממש נהנית מהעניין.
    ניתן להשיג (לפי המספרים): 1. תוף מעץ של Plan Toys. להשיג ב״ענטל״ | 2. פסנתר אלקטרוני של Djeco. להשיג ב״ענטל״ | 3. כלי נגינה ראשונים Lelin. להשיג ב״ענטל״ | 4. פסנתר אדום מעץ- מרמלדה. להשיג ב״ PlaySmart ״ | 5. קסילופוןאובלי של Plan Toys. להשיג ב״ענטל״
  • ספרים: נדמה לי שאמרתי הכל על ספרים, אך הדגש שלי בקניית ספר לגיל שנה הוא שכעת שהפעוט כבר מתחיל לגלות תחומי עניין אפשר למצוא ספרים שמתאימים לו ושהוא יהנה מהם במיוחד. כך שאם יש חיה שהוא מתלהב ממנה, או שהוא מאוד בקטע של צורות אז אפשר להתאים לו ספר שישמח אותו. עוד דבר, אם עד עכשיו שמרנו על משפטים קצרים בכל עמוד אפשר קצת להתקדם לספרים מעט יותר עלילתיים. בנוגע לרכישת הספרים יש לי המלצה חמה על חנות אונליין לרכישת ספרי ילדים- ״דותן ספרים״. את ההמלצה קיבלתי מחברת אינסטוש שלי- פולי (מוזמנות לבקר אצלה באינסטגרם) ומאז זה המקום היחידי שאני מזמינה ממנו ספרים בעברית. המחירים נוחים ממש, המשלוחים מגיעים מהר והכי חשוב, מדובר בעסק קטן ומשפחתי עם סיפור מרגש שעושה ממש כיף לרכוש ממנו. בתמונה ישנם כמה ספרים שהם הפייבוריטים של רוז התקופה האחרונה.
  • שונים ומומלצים: 1. ספינרים של Fat Brain- מותג שאני אוהבת במיוחד. הספינרים נצמדים לכל משטח ישר (חלון, שולחן או אפילו בכיסא האוכל) והפעוט מסובב אותם. מעולה לכאלה שעדיין לא נעמדים בשביל לעודד עמידה וגם לכאלה שכן. ניתן להשיג ב״תיבת נח״ |  2. כרטיסיות ״חכם על קטנים״- הכרטיסיות  משלבות מילה ותמונה ומאפשרות לתרגל עם הפעוטות את השפה. בשונה מספר עם תמונות את הכרטיסה יכול הפעוט לאחוז אחד אחד ולהראות לנו את הכרטיסיה הנבחרת ואולי גם לנסות להגיד את המילה עצמה או איזה הבהרה שדומה לה. כך גילינו את האהבה של רוז לחתולים. ברגע שהיא מגיעה לכרטיסה של החתול היא מחייכת ומתרגשת ומשמיעה קול של חתול. אפשר לעשות המון פעילויות עם הקטנטנים סביב הכרטיסיות עם בובות של חיות ועם כל מיני חפצים בבית למשל. אני אוהבת במיוחד את הסדרה של ״חכם על קטנים״ כיוון שהן עבות מספיק בכדי שהפעוט לא יקמט אתן, נוחות לאחיזה והאיורים נעימים. ניתן להשיג ב״תיבת נח״ | 3. סט חיות חווה מעץ של Plan Toys- אני מחבבת את המותג הזה במיוחד בגלל ההסברה שלו על צעצועי עץ וייצור אקולוגי ככל הניתן, אבל פרט לזה חיוץ העץ שלהן חמודות ביותר ונוחות מאוד לאחיזה לפעוטות. כמובן שיש שלל אפשרויות משחק איתן. ניתן להשיג ב״ענטל״ | 4. איני בין השחלת צורות- עוד משחק של Fat Brain שאני מאוד אוהבת. קוביה השזורה בחוטי גומי גמישים ובתוכה צורות שאותן הפעוט צריך להוציא ולהכניס. גם כאן נדרש תרגול ולמידה, אך זה מספק ביותר עבורם כשהם מצליחים והם רק רוצים לעשות זאת שוב ושוב. ניתן להשיג ב״תיבת נח״ | 5. טלפון מעץ של Plan Toys. להשיג ב״ענטל״ |6. משחקי מגנטים חיות של SMARTMAX- משחק מקסים מקסים של חיות שאפשר להשלים באמצעות מגנטים. המבט של הפעוט בהיכרות הראשונית עם מגנט הוא פשוט Priceless!!! מדהים לראות כמה מהר וכמה אינטואיטיבי השימוש שלהם בו. מעולה להתחלה עם משחקי מגנטים. החלקים גדולים מספיק ולכן מתאימים לגיל שנה ואילך ללא חשש. ניתן להשיג ב״תיבת נח״

מקווה שהפוסט הזה היה יעיל עבורכן. זו פעם ראשונה שאני עורכת פוסט בסגנון וזה דרש המון עבודה ומחקר ואני מאוד מקווה שהצלחתי לזקק את המוצרים המוצלחים ביותר עבורכן ועבור הפעוטות שלכן. אם הפוסט הזה תרם לכן, אשמח שתשתפו, תגיבו ותפיצו. זו ההוכחה הכי טובה שהתוכן שאני כותבת רלוונטי ויעיל עבורכן וזה חשוב ומשמעותי לי מאוד. מוזמנות כמובן לפנות אליי לכל שאלה. 

ו… שיהיה במזל טוב!

אהבתם? שתפו

13 תגובות

  1. איזו כתבה מושלמת ומפורטת! מדוייק וממש עוזר לאמהות קלולסיות כמוני! חבל באמת שלא קראתי את זה לפני שליאם היה בן שנה חחח
    אבל עדיין זה ממש עוזר ומכוון וכמובן שישר שלחתי את זה לחברות עם ילדים מתחת לגיל שנה 🙂

  2. איך נהניתי לקרוא ולשמוח שעברנו את הגיל. 😂 אצלנו הספונת באמת היתה הלהיט הבלתי מעורער של הגיל הזה!
    וכמובן המגנטים של Playmager שבולטים בהיעדרם! זה אולי טיפונת מוקדם לגיל שנה, אבל אנחנו קיבלנו אותם לגיל שנה, והם המשחק הכי משוחק ביי פאר. גם בגיל 4.
    מזל טוב!🌸

    1. בדיוק היה לי תגלית של זה שבוע שעבר דרך הגננת של רוז. כל הזמן אמרו לי שזה לגילאי 3 פלוס ואז הגננת נתנה המלצות לעילויות עם המגנטים ואמרה שזה לחלוטין מתאים לגיל שנה!

  3. ואוו איזה מדויק ומושקע, וכמה טוב שהגעתי לזה בול בזמן!!
    בדיוק לקראת חגיגות השנה, ואין ספק שעשית לי חיים קלים. אני פשוט הולכת להעביר את הפוסט הזה לכל מי ששואל מה להביא. תודה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי תרצי לקרוא גם על....

רשימת המתנות לגיל שלוש

כמיטב המסורת, אחרי שהכנתי רשימת מתנות עבור הבת שלי, אני מתיישבת להכין לכן רשימה מפורטת ומדויקת של מתנות והפעם עבור גיל שלוש. הרשימה מפורטת, מחולקת לקטגוריות, מתאימה לבנים ולבנות וכוללת מוצרים בתקציבים שונים, כך שכל אחת מכן תוכל למצוא את המתנה המתאימה. שיהיה במזל טוב!

קרא עוד »

המלצות לספרי תינוקות, פעוטות וילדי הגן מהוצאת אגם

אחרי שכתבתי לא מעט על חשיבותה של פינת קריאה נגישה ונוחה לילדים שלנו, הגיע הזמן שנצלול לבחירת הספרים שאנחנו מציעות לילדנו בתוכה. הרשו לי להכיר לכן את ״אגם הוצאה לאור״. מדובר בהוצאת ספרים המתמחה בספרות ילדים ונוער (אך לא רק) ומביאה לנו ספרים בעל שם עולמי שמחזקים ערכים חשובים אצל ילדים. כדי לסכם את מבצעי נובמבר באתר, שניה לפני שמסתיימים, הכנתי לכן סקירה של ספרי ההוצאה האהובים עלינו בבית המתאימים לתינוקות, פעוטות וילדי הגן.

קרא עוד »

פינת התארגנות לפעוטות

הצורך בפינת התארגנות עבור הפעוטה שלנו עלה דווקא סביב ההכנה לפרידה מחיתולים. הבנו שהיא כבר ילדה שצמאה לעצמאות וצריך לעזור לה לעזור לעצמה. בפוסט הבא תגלו למה כדאי לכן לשלב פינה שכזו בביתכן, איך לעשות את זה וכמובן תקבלו המלצות על ריהוט לרכישה עבור פינה שכזאת.

קרא עוד »

Wishlist למעצבת המקננת

אמנם מאוחר מהצפוי, אבל התחלתי לקנן! היתרון בילד שני אצלי מתבטא בבחירות יותר מתונות ומדוייקות במקום ההיסטריה של ללכת ולקנות הכל שהיתה בילדה הראשונה. איגדתי עבורכן את הרשימה שלי. לא מדובר במוצרים הכרחיים , אלא במוצרים שישדרגו את הסטייל של הבית ויעשו קצת פאן בלילות חסרי שינה וימים מלאי פליטות וחיתולים.

קרא עוד »

6 דרכים לצביעת קירות
בחדרי הילדים

בין אם מדובר בחדר משחקים, או בחדר השינה, אין כמו זריקת צבע שתוסיף לאווירה. קיים מגוון כל כך רחב של גוונים היום בשוק, שקל מאוד ללכת לאיבוד בו, וזה ממש לא נגמר כאן. לצבוע את כל הקירות? חצי חצי? אולי איזה פרינט חמוד?! אינספור אפשרויות. הפוסט הבא יעשה לכן קצת סדר ויתן לכן לא מעט רעיונות. הכנתי עבורכן מקבץ דרכים לצביעת הקירות בחדרי הילדים, מהטרנדי ביותר ועד הקלאסי שלעולם לא נמאס.

קרא עוד »

עבודה היא דווקא כן משחק ילדים

השילוב של חדר משחקים וחדר עבודה הוא צורך שעלה בתקופת הקורונה, כשרובנו עברנו לעבודה מהבית. אמנם זהו שילוב שאינו מובן מאליו, אך מסתבר כמוצלח מאוד. הוא מאפשר לנו צפיה על הפעוטות שלנו בזמן משחק וכן מאפשר לנו לגנוב פה ושם הפסקות לטובת משחק משותף. יחד עם זאת, כדי שהחלל הזה יהיה מקום שגם נעים לעבוד בו וגם לשחק בו, כדאי לתכנן ולעצב אותו בחכמה.

קרא עוד »