היי, נעים להכיר!

היי, אני לי. בת 34, נשואה לרונן ואמא של רוז וזואי. 
במשך רוב שנות חיי איירתי, עיצבתי, יצרתי, אך היצירה אצלי קיבלה משמעות חדשה כשהפכתי לאמא. כך קרה שהחיים החדשים שלי מורכבים מאמהות, עיצוב והניסיון לשלב את שניהם באופן שלא יגרע מאף תחום.

Follow Me
Instagram

על הלבשת הקירות בחדרי ילדים

כפי ששמתן לב, עיצוב חדרי ילדים הוא נושא גדוש בתתי נושאים שעליו לעולם לא נמאס לי לדבר ולכתוב. הפעם אני מקדישה את הפוסט לנושא שברוב הבתים נדחק לסוף רשימת המטלות ופעמים רבות לא מגיעים אליו בכלל.

 אז מה עושים עם הקירות הריקים?! סידרנו את הרהיטים, בחרנו את השטיח הכי יפה ואפילו צבענו את החדר, אבל משהו עדיין חסר. הדברים הקטנים האלה שנותנים את הטאץ׳ האישי, שמרמזים לנו על האווירה שניסינו ליצור כאן ומספרים לנו המון על הילד שמשחק פה בחדר. כן, אלו פרטים שאנחנו לא באמת ״צריכים״, אבל כמה הם משדרגים ולרוב במעט מאוד מאמץ. המדף הנכון, כמה קישוטי קיר, פרינט מנצח ויש לכן את זה!

כדי לגשת וללקט את הפריטים הנכונים כדאי שנחשוב קודם על נושא או קטגוריה שתמקד אותנו בחיפוש הדקורציה הנכונה לקיר. הנושא יכול להיות ממש מילולי ״חיות ספארי״, ויכול להיות פלטה צבעונית או אפילו רגש או תחושה שאליה ננסה להגיע.  גם קטגוריות עיצוביות כמו ״נורדי״, ״בוהו״ יכולות למקד אותנו בבחירה. 

הכמות של הפריטים היא לחלוטין נתונה לשיקולכן ולטעמכן העיצובי. יש את אלה שיכוונו יותר למנימליזם וזה כנראה יהיה ניכר גם בפלטה צבעונית מונוכרומטית כמו בדוגמא הנ״ל.

אבזור מנימליסטי של הקירות. שמירה על גוונים מונוכרומטים. מתוך: Pinterest

מהצד השני יש את הנוטות למקסימליזם שמבחינתן הקיר הריק הוא בזבוז של הזדמנות והקירות שלהן מלאים בכל טוב. אני מודה שאני לגמרי נעה איפושהו באמצע, אולי נוטה קצת במקסימליזם.

scandibornמתוך עמוד האינסטגרם של

בחדר השינה של רוז יש מה שאני קוראת לו ״מדפי אווירה״. הם לא באמת משמשים לדבר חוץ מלחבר עיצובית את האווירה בחדר שלה. הם כוללים צעצועי עץ, קוביות עם שמה, קוביות התפתחות שאני מחליפה בהתאם לגיל, בובות יפייפות, ספר הלידה ועוד שלט אותיות שאני משתעשעת כל תקופה בכתיבת המשפט המתאים.

שלט שעיצבתי לרוז.
תמונות שאיירתי לרוז עוד לפני הלידה. ניתן להזמין את הקובץ להדפסה ישירות דרכי

בחדר המשחקים קישוטי הקיר שידרגו משמעותית את החלל. החלל משמש גם כחצי חדר עבודה ובדיוק בגלל העובדה הזאת היה לי חשוב לבחור פרינטים שגם אנחנו ההורים נתחבר אליהם ולכן איורים בוטנים התאימו לי בדיוק לרעיון. יחד עם דגלוני בד, שילוט שעיצבתי בעצמי ומקרמה מושלם הגעתי לעיצוב המדויק לחדר. כזה שהתאים בול לצבע הקיר ולריהוט ואפילו לצבעוניות שמגיעה מהצעצועים. את התמונות מחדר המשחקים אני שומרת לכן לפוסט מיוחד ואתן כמובן יכולות לבקר בעמוד האינסטגרם שלי שמלא בצילומים ממנו.

כדי לעזור לכן ולהכיר לכן כמה חנויות שתוכלו להתחיל את עיצוב הקירות הכנתי לכן כמה לוחות עם אופציות לרכישה.

פרינטים:

בדיוק כמו שאומנות יכולה לשדרג פלאים את הסלון שלנו, או את חדר השינה, כך היא יכולה לשדרג את החללים של הילדים שלנו. המבחר של היום הוא עצום הודות לפלטפורמות המאפשרות קנייה מאמנים קטנים ואנונימים ועד למותגים של ממש שמוציאים סדרת פרינטים מידי עונה. אספתי עבורכן מבחר פרינטים שאני אוהבת שזמינים לרכישה ברשת.

  1. איור פוטבול, Etsy 
  2. פיל, Studio Loco, Val&Jou
  3. איור בוטני פרחים, Yooletta
  4. איור ספארי, Etsy
  5. תמנון, Studio Loco, Val &Jou
  6. איור טיל בחלל, Etsy
  7. איור בוטני עצי כריסמס, Yooletta
  8. וינסנט, Wolfnoodle, SPA
  9. תפוז, Wolfnoodle, SPA
  10. הדפס A-Z, Etsy

אביזרים דקורטיבים לתלייה:

כדי להוסיף עוד מרקמים של בדים וטקסטורות שונות לקיר, קיים היום מגוון רחב של אביזרים דקורטיבים לחדר: דגלים, בובות נתלות ושילוט מתאים שבמינון המתאים יכולים להחמיא מאוד לפרינטים שכבר תליתן בקיר.

  1. דגלוני בד, היו היה
  2. מתלה דקורטיבי דייזי, Val & Jou
  3. חסידה לתלייה, Living
  4. דב קרקס לתלייה, Living
  5. כדור פורח לתלייה, Living
  6. ירח וכובים לתלייה, Living
  7. בלון לתלייה,  Living
  8. שלט בד לתלייה, Etsy
  9. פיל מעץ לתלייה, Ponponi Kids
  10. מקרמה חיות, Luchi Macrame
  11. קישוט קיר ציפורים, Tiny Nordic

אביזרים דקורטיבים לתלייה:

אין באמת צורך הכרחי בהם פרט לכך שהם פעמים רבות נותנים את הטון בעיצוב ומשלימים את האווירה בחדר. זה גם המקום להוסיף קצת חפצים יותר אישיים שמייחדים את הילד למשל: ספר הלידה שהכנתן, קוביות התפתחות ואפילו את תמונות האולטרסאונד שאתן הכי אוהבות.

  1. מדף במבוק קשת עם חלק תחתון, Living
  2. מדף ענן, Tiny Nordic  
  3. מדף BERGSHULT / PERSHULT , Ikea
  4. מדף קשת, Kita Kids
  5. מדף ארוך עם מתלה, Living
  6. מדף עגול, Living
  7. מדף במבוק כפול, Living
  8.  מדף BURHULT / SANDSHULT, Ikea

אבזור למדפים:

  1. קשת אנתרופוסופית, תיבת נח
  2. זוג שועלים, סטודיו סתיו
  3. בובת קרנף קטן, Living
  4.  מגדל כוסות רטרו, La Josefine
  5. מנורת חד קרן, Story In Lines
  6. קוביות לתיעוד גדילה, Living
  7. רכבת מעץ, Living
  8. סט צעצועי ניו בורן, Aliexpress
  9. בובת ארנב וארנבת מילג, Living
  10. סט באולינג, Living
  11. סט גלידות, Living
  12. סוס פרא, סטודיו סתיו
  13. לוח עץ אותיות, Aliexpress

כמו תמיד, יותר מאשמח אם תשתפו אותי בעיצובים שיצרתן בהשראת הפוסט בתגובות ובעמוד האינסטגרם האישי שלי.

אהבתם? שתפו

6 תגובות

  1. לילוש כמו תמיד מעוררת השראה ופותחת את הראש עם הטיפים המושלמים שלך ❤️ אני מתה על הפוסט הזה ועל עיצוב הקירות זה ממש מוסיף לאווירה כמו שכתבת! לנו יש מדבקות קיר, עוד רעיון לאוסף 😬

  2. את מדהימה באיך את מצליחה לסדר ולבנות רעיון בראש. זה מעולה שחילקת לקטגוריות שלגמרי עושות סדר, והבחירות שלך להשראה הכי עושות חשק שיש. כמובן שהכי שמחה בעולם שסוס העץ והשועלים שלנו הם חלק מהפינה המקסימה בחדר של רוז! תודהה

    1. סתיו יקרה! תודה רבה על הפירגון ותודה לך על עסק קסום של צעצועי עץ בעבודת יד! אין מיוחד מזה ואני גאה שיש לנו אתכם על המדף!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי תרצי לקרוא גם על....

רשימת מתנות לגיל שנה

כמה שבועות לפני יום הולדת שנה שלה, החלה להתגבש לה רשימת מתנות יום הולדת שהכנתי למשפחה ולחברים הקרובים. מכירות את זה ששואלים אתכן מה כדאי לקנות לילד וזה תופס אתכן ממש לא מוכנות ואתן אומרת ״מה שתרצו…זה לא ממש חשוב…״ אז כמובן שהעיקר הכוונה אבל למה לא לבקש משהו שבאמת ישמש אותם? כזה שיתאים גם לאג׳נדה החינוכית שלכם וגם מתאים לשלב ההתפתחותי לתחומי העניין של הילד שלכן?! בדיוק בגלל זה הכנתי רשימת מתנות מפורטת לגיל שנה שתחסוך לכן הרבה כאב ראש, התלבטויות והוצאות מיותרות.

קרא עוד »

רשימת המתנות לגיל שלוש

כמיטב המסורת, אחרי שהכנתי רשימת מתנות עבור הבת שלי, אני מתיישבת להכין לכן רשימה מפורטת ומדויקת של מתנות והפעם עבור גיל שלוש. הרשימה מפורטת, מחולקת לקטגוריות, מתאימה לבנים ולבנות וכוללת מוצרים בתקציבים שונים, כך שכל אחת מכן תוכל למצוא את המתנה המתאימה. שיהיה במזל טוב!

קרא עוד »

המלצות לספרי תינוקות, פעוטות וילדי הגן מהוצאת אגם

אחרי שכתבתי לא מעט על חשיבותה של פינת קריאה נגישה ונוחה לילדים שלנו, הגיע הזמן שנצלול לבחירת הספרים שאנחנו מציעות לילדנו בתוכה. הרשו לי להכיר לכן את ״אגם הוצאה לאור״. מדובר בהוצאת ספרים המתמחה בספרות ילדים ונוער (אך לא רק) ומביאה לנו ספרים בעל שם עולמי שמחזקים ערכים חשובים אצל ילדים. כדי לסכם את מבצעי נובמבר באתר, שניה לפני שמסתיימים, הכנתי לכן סקירה של ספרי ההוצאה האהובים עלינו בבית המתאימים לתינוקות, פעוטות וילדי הגן.

קרא עוד »

פינת התארגנות לפעוטות

הצורך בפינת התארגנות עבור הפעוטה שלנו עלה דווקא סביב ההכנה לפרידה מחיתולים. הבנו שהיא כבר ילדה שצמאה לעצמאות וצריך לעזור לה לעזור לעצמה. בפוסט הבא תגלו למה כדאי לכן לשלב פינה שכזו בביתכן, איך לעשות את זה וכמובן תקבלו המלצות על ריהוט לרכישה עבור פינה שכזאת.

קרא עוד »

Wishlist למעצבת המקננת

אמנם מאוחר מהצפוי, אבל התחלתי לקנן! היתרון בילד שני אצלי מתבטא בבחירות יותר מתונות ומדוייקות במקום ההיסטריה של ללכת ולקנות הכל שהיתה בילדה הראשונה. איגדתי עבורכן את הרשימה שלי. לא מדובר במוצרים הכרחיים , אלא במוצרים שישדרגו את הסטייל של הבית ויעשו קצת פאן בלילות חסרי שינה וימים מלאי פליטות וחיתולים.

קרא עוד »

6 דרכים לצביעת קירות
בחדרי הילדים

בין אם מדובר בחדר משחקים, או בחדר השינה, אין כמו זריקת צבע שתוסיף לאווירה. קיים מגוון כל כך רחב של גוונים היום בשוק, שקל מאוד ללכת לאיבוד בו, וזה ממש לא נגמר כאן. לצבוע את כל הקירות? חצי חצי? אולי איזה פרינט חמוד?! אינספור אפשרויות. הפוסט הבא יעשה לכן קצת סדר ויתן לכן לא מעט רעיונות. הכנתי עבורכן מקבץ דרכים לצביעת הקירות בחדרי הילדים, מהטרנדי ביותר ועד הקלאסי שלעולם לא נמאס.

קרא עוד »

עבודה היא דווקא כן משחק ילדים

השילוב של חדר משחקים וחדר עבודה הוא צורך שעלה בתקופת הקורונה, כשרובנו עברנו לעבודה מהבית. אמנם זהו שילוב שאינו מובן מאליו, אך מסתבר כמוצלח מאוד. הוא מאפשר לנו צפיה על הפעוטות שלנו בזמן משחק וכן מאפשר לנו לגנוב פה ושם הפסקות לטובת משחק משותף. יחד עם זאת, כדי שהחלל הזה יהיה מקום שגם נעים לעבוד בו וגם לשחק בו, כדאי לתכנן ולעצב אותו בחכמה.

קרא עוד »