היי, נעים להכיר!

היי, אני לי. בת 34, נשואה לרונן ואמא של רוז וזואי. 
במשך רוב שנות חיי איירתי, עיצבתי, יצרתי, אך היצירה אצלי קיבלה משמעות חדשה כשהפכתי לאמא. כך קרה שהחיים החדשים שלי מורכבים מאמהות, עיצוב והניסיון לשלב את שניהם באופן שלא יגרע מאף תחום.

Follow Me
Instagram

איך לעצב פינת יצירה לפעוטות

פינת היצירה היא חלק מאוד חשוב אצל מרבית הפעוטות. הם נהנים מהתעסקות עם חומרים שונים, מזמן איכות מחבר בינם לבין ההורים והאפשרויות לפעילות הן אינסופיות. אז אחרי שהבנו בפוסט הקודם עם איזה חומרי יצירה כדאי להתחיל, הגיע הזמן גם לעצב להם פינת יצירה מזמינה ואסתטית, כזו שתמשוך אותם ותעודד אותם ליצור עוד ועוד.

פינת היצירה של רוז

איקאה

אתחיל מהמקום האהוב עליי- איקאה. אין מקום יותר טוב להתחיל פה. המחירים נוחים, העיצובים נקיים לרוב ומאפשרים ליצור פינות שונות עם קצת תוספת של אבזור וצבע. והכי חשוב- פרקטיות. תמצאו כאן שלל של פתרונות פרקטים לאחסון חומרי יצירה, לסידור נכון בחלל וגם לעיצוב הקירות באזור היצירה. שולחנות הילדים שלהם הם האהובים עליי ובמיוחד שני השולחנות אותם צירפתי בתמונה הבאה. הראשון הוא שולחן Filast  שהוא דגם מעולה לפעילות סנסורית בגלל העומק שיש בו. כמובן שניתן להשתמש בו כשולחן יצירה לכל דבר אבל דווקא לציור הייתי ממליצה יותר על שולחן LATT  שמגיע עם שתי כיסאות. לשולחן יש מעין מסגרת שתוחמת אותו ובכך מונעת גלישה של דפים לרצפה ומכוונת את הפעוט ליצור בתוך הגבולות שלו. 

  1. שולחן לילדים Flisat
  2. קופסא עם מכסה Glis
  3. דפי יצירה MALA
  4. גליל ציור MALA
  5. קופסא / סט 3 יח׳ MOJLIGHET
  6. שולחן ו-2 כסאות לילדים LATT
  7. סט מכחולים MALA
  8. סינר עם שרוולים ארוכים MALA
  9. גליל אחסון לציורים MALA
  10. מעמד לגליל נייר עם אחסון MALA
  11. צבעי פסטל MALA
  12. עגלת אחסון RASKOG
  13. כוס לכלי כתיבה DRONJONS

אביזרים לעיצוב חלל היצירה

גם ילדים, בדיוק כמונו, זקוקים למרחב יצירה מעורר השראה. אבזור נכון של תמונות, ואפילו כלי אחסון נוחים יכולים לשדרג פלאים את חלל היצירה. אני זוכרת את הפעם הראשונה שתליתי יצירה של רוז על הקיר שבפינת היצירה. כמה היא שמחה! הפעילות הפשוטה הזאת עודדה אותה ליצור עוד ועוד ומידי פעם היא אפילו מבקשת שאתלה ציור חדש שעשתה. זו בדיוק הסיבה שכל כך שמחתי לגלות את Small People Art עסק שמוקדש לציורי ילדים. מוצר הדגל שלהם הוא מסגור של ציורי ילדים כמו בגלריה. הם סורקים אותו, מסדרים ואפילו נותנים לו שם והופכים אותו לתמונה מהממת שאפשר לתלות בכל חלל הבית. וכמה זה יפה בחלל היצירה! בנוסף תמצאו שם שלל אביזרים משלימים כמו סינר יצירה מעוצב, משטח יצירה ואפילו ארגזי אחסון שיסגרו לכן פינה.

  1. כוס כלי כתיבה/ מגירות | H&M
  2. לוח מחורר | EINA
  3. פוסטר All Kids Are Artists | VAL&JOU
  4. מתלה מגנטי עם חריטה | LIMIS
  5. תמונה ממוסגרת עם ציור של ילדכם | Small People Art
  6. סינר ורוד קונפטי | Small People Art
  7. מתלי עץ בצורת חיות | Aliexpress
  8. מחזיק עפרונות רחוב סומסום | Zara Home

שולחנות יצירה

  1. שולחן ילדים מראטן |  Shugga
  2. שולחן יצירה וכסאות מעץ לילדים עם איורי חיות |  ChildWood
  3. שולחן עגול וכסאות בצורת חיות |  All About The Kids
  4. סט שולחן ושתי כסאות מעץ לילדים | טוילנד
  5. סט שולחן וספסל | Pieces
  6. סט שולחן יצירה עגול ו-2 כסאות דובי | עצמל׳ה

אין גבול לאפשרויות לעיצוב חלל יצירה. החל מהצבע הנכון לקיר ועד לכוס בה תאחסנו את הצבעים. מקווה שהכתבה עזרה לכן לעשות קצת סדר ולהתחיל לעצב את החלל של הפעוטות שלכן! אם השתמשתן בהמלצות, אשמח שתשתפו אותי ותשלחו לי תמונות באינסטגרם!

אהבתם? שתפו

4 תגובות

  1. כל כך חשוב וכייפי לילדים 🤩 חבל שאין לי מקום בבית לפינת יצירה נורמלית וזה באמת רק פינה חחח אבל שמתי לוח עם מקום לתלות את היצירות שזה באמת כיף וגם מקשט את החדר 😬

    1. שמחה שאהבת את הפוסט! זה בדיוק העניין, לא חייב שתהיה םינה מיוחדת, במיוחד אם אין מקום בבית. מה שחשוב שתהיה התייחסות ליצירה ומה שאפשר בכדי לאפשר לו ליצור. לצורך העניין, גם השולחן שבו אוכלים יכול מידי פעם לשמש ליצירה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי תרצי לקרוא גם על....

רשימת מתנות לגיל שנה

כמה שבועות לפני יום הולדת שנה שלה, החלה להתגבש לה רשימת מתנות יום הולדת שהכנתי למשפחה ולחברים הקרובים. מכירות את זה ששואלים אתכן מה כדאי לקנות לילד וזה תופס אתכן ממש לא מוכנות ואתן אומרת ״מה שתרצו…זה לא ממש חשוב…״ אז כמובן שהעיקר הכוונה אבל למה לא לבקש משהו שבאמת ישמש אותם? כזה שיתאים גם לאג׳נדה החינוכית שלכם וגם מתאים לשלב ההתפתחותי לתחומי העניין של הילד שלכן?! בדיוק בגלל זה הכנתי רשימת מתנות מפורטת לגיל שנה שתחסוך לכן הרבה כאב ראש, התלבטויות והוצאות מיותרות.

קרא עוד »

רשימת המתנות לגיל שלוש

כמיטב המסורת, אחרי שהכנתי רשימת מתנות עבור הבת שלי, אני מתיישבת להכין לכן רשימה מפורטת ומדויקת של מתנות והפעם עבור גיל שלוש. הרשימה מפורטת, מחולקת לקטגוריות, מתאימה לבנים ולבנות וכוללת מוצרים בתקציבים שונים, כך שכל אחת מכן תוכל למצוא את המתנה המתאימה. שיהיה במזל טוב!

קרא עוד »

המלצות לספרי תינוקות, פעוטות וילדי הגן מהוצאת אגם

אחרי שכתבתי לא מעט על חשיבותה של פינת קריאה נגישה ונוחה לילדים שלנו, הגיע הזמן שנצלול לבחירת הספרים שאנחנו מציעות לילדנו בתוכה. הרשו לי להכיר לכן את ״אגם הוצאה לאור״. מדובר בהוצאת ספרים המתמחה בספרות ילדים ונוער (אך לא רק) ומביאה לנו ספרים בעל שם עולמי שמחזקים ערכים חשובים אצל ילדים. כדי לסכם את מבצעי נובמבר באתר, שניה לפני שמסתיימים, הכנתי לכן סקירה של ספרי ההוצאה האהובים עלינו בבית המתאימים לתינוקות, פעוטות וילדי הגן.

קרא עוד »

פינת התארגנות לפעוטות

הצורך בפינת התארגנות עבור הפעוטה שלנו עלה דווקא סביב ההכנה לפרידה מחיתולים. הבנו שהיא כבר ילדה שצמאה לעצמאות וצריך לעזור לה לעזור לעצמה. בפוסט הבא תגלו למה כדאי לכן לשלב פינה שכזו בביתכן, איך לעשות את זה וכמובן תקבלו המלצות על ריהוט לרכישה עבור פינה שכזאת.

קרא עוד »

Wishlist למעצבת המקננת

אמנם מאוחר מהצפוי, אבל התחלתי לקנן! היתרון בילד שני אצלי מתבטא בבחירות יותר מתונות ומדוייקות במקום ההיסטריה של ללכת ולקנות הכל שהיתה בילדה הראשונה. איגדתי עבורכן את הרשימה שלי. לא מדובר במוצרים הכרחיים , אלא במוצרים שישדרגו את הסטייל של הבית ויעשו קצת פאן בלילות חסרי שינה וימים מלאי פליטות וחיתולים.

קרא עוד »

6 דרכים לצביעת קירות
בחדרי הילדים

בין אם מדובר בחדר משחקים, או בחדר השינה, אין כמו זריקת צבע שתוסיף לאווירה. קיים מגוון כל כך רחב של גוונים היום בשוק, שקל מאוד ללכת לאיבוד בו, וזה ממש לא נגמר כאן. לצבוע את כל הקירות? חצי חצי? אולי איזה פרינט חמוד?! אינספור אפשרויות. הפוסט הבא יעשה לכן קצת סדר ויתן לכן לא מעט רעיונות. הכנתי עבורכן מקבץ דרכים לצביעת הקירות בחדרי הילדים, מהטרנדי ביותר ועד הקלאסי שלעולם לא נמאס.

קרא עוד »

עבודה היא דווקא כן משחק ילדים

השילוב של חדר משחקים וחדר עבודה הוא צורך שעלה בתקופת הקורונה, כשרובנו עברנו לעבודה מהבית. אמנם זהו שילוב שאינו מובן מאליו, אך מסתבר כמוצלח מאוד. הוא מאפשר לנו צפיה על הפעוטות שלנו בזמן משחק וכן מאפשר לנו לגנוב פה ושם הפסקות לטובת משחק משותף. יחד עם זאת, כדי שהחלל הזה יהיה מקום שגם נעים לעבוד בו וגם לשחק בו, כדאי לתכנן ולעצב אותו בחכמה.

קרא עוד »